יום שבת, 24 באפריל 2010

הודעת פתיחה

שלום לכולם. שמי ניר, וברוכים הבאים לבלוג החדש שלי.

המטרה של בלוג זה היא להציג את העדכונים הכי חמים בכל הקשור לסדרות טלוויזיה מתחום המדע בדיוני והפנטסיה- תחום הקרוב לליבי מזה שנים רבות.

נכון, יש כיום ברשת הרבה אתרים בעברית שמעדכנים בנושא טלוויזיה, אבל רובם ככולם מתעסקים בטלוויזיה על כל גווניה השונים. בבלוג זה לא תמצאו עדכונים על סדרות ריאליטי, סיטקומים או סתם סדרות דרמה ומתח. כבודם במקומם מונח, כמובן, אך לא לשם כך התכנסנו.

כל מי שתחום המד"ב הטלוויזיוני קרוב לליבו- ימצא כאן אך ורק חדשות העוסקות בתחום זה. מדי פעם, כשתנוח עליי הרוח, אשתדל לפרסם גם ביקורות שונות על פרק זה או אחר של סדרה קיימת, או סקירה של סדרות קאלט אהובות ומוכרות, וגם כאלה שסביר להניח שרוב הציבור לא ממש מכיר.

אז זהו בינתיים. הימים הקרובים הם בעיקר ימי המתנה לשבוע ה-Upfronts - השבוע בחודש מאי שבו מפרסמות רשתות הטלוויזיה בארה"ב את רשימת הסדרות שנקנו לעונת השידורים הקרובה. כשאלו יפורסמו ברבים, אעדכן כמובן על סדרות הז'אנר שנרכשו בערוצים השונים. ידיעות על סדרות חדשות בפיתוח יתחילו לזלוג, יש להניח, רק כמה חודשים מאוחר יותר, בסביבות ספטמבר-אוקטובר- או אז יתחיל בלוג זה באמת לעבוד בתפוקה מלאה.

עד אז, שיהיה לכולנו רק טוב, ונתראה ברשומות הקרובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה